Thursday, January 9, 2014

Агуй Судлаач Тед (1~р хэсэг: Эхлэл)

Уг залуугийн блогийг би бүрэн эхээр нь орчуулан оруулж байна. Тэгэхээр, Тедийн тухайд гэвэл тэрээр гэрээсээ холгүй газраас нэгэн нууцлаг агуйг олсон ба уг агуйд хийсэн аяллынхаа талаар тэмдэглэл болгон сайт дээрээ бичиж байсан юм. Гэвч ... 2001 оны 5~р сарын 19~с хойш түүний блогт ямар ч update хийгдээгүй билээ.

Тедийн блог : http://www.angelfire.com/trek/caver/

За ингээд олон долоон үг нуршилгүй түүний тэмдэглэлийг бүрэн эхээр нь оруулая!

2001 оны 3~р сарын 23.

Надад ирсэн маш олон санал хүсэлтийн дагуу би гэрийнхээ ойролцоох газраас олсон нэгэн агуйн талаар, мөн өөрийн энэхүү нээлтийн талаар бичихээр шийдлээ. Ингээд би энэ веб хуудсыг нээж байна. Сүүлийн хэдэн сард болж өнгөрсөн үйл явдлуудыг би энд товч тойм хэлбэрээр бичиж оруулах болно. За тэгээд, ямартай ч энэхүү аялал маань 2000 оны 12~р сард эхэлсэн ба дууссан хугацаа нь гэвэл ... одоохондоо хараахан дуусаагүй л байна. Мөн би агуйд байхдаа тэмдэглэж авсан тэмдэглэлүүдээсээ энд нийтлэх бөгөөд хугацааны тухайд гэвэл яг он дарааллаар нь оруулаад явна аа.

Мөн агуйд хийсэн олон арван аяллынхаа хугацаанд авсан гэрэл зурагнуудаасаа бас хавсаргаж байна. Тэгээд уншигчдыг ойлгоход нь арай илүү дөхөм байх болов уу гэж бодоод агуйн дотоод бүтэц, байрлалыг харуулсан зургийг зурж оруулсан байгаа шүү. Гэрэл зурагнуудын тухайд гэвэл ихэнхийг нь би өөрөө авсан болно. Бас тэдний дунд надтай хамт агуй руу явсан цөөн хэдэн хүмүүсийн авсан зурагнууд ч бий.

Гэхдээ болсон үйл явдлуудын талаар бичиж эхлэхээсээ өмнө хэдэн зүйлсийг дурьдахгүй бол болохгүй нь :

1. Ихэнх зурагнуудыг би нэг удаагийн Кодак аппаратаар авсан байгаа. Үүнээс арай илүү сайн аппаратыг би ердөө агуй руу явсан нэг хоёр удаагийн аялалдаа л авч явсан байх. Ямартай ч фото зурагнуудын тухайд бол нэмж хассан ямар нэгэн зүйл бол байхгүй ээ, бүгд оригналь эх хувилбараараа байгаа зурагнууд. Мөн хэрэг болгож, авсан зурагнуудаа дискэн дээр давхар хадгалсан байгаа, тийм болохоор тэднийг дахиж угаалгах шаардлагагүй болж байгаа юм. Зургийн чанар ч сайн байгаа.

2. Энэ аялалд надтай хамт явсан хүмүүсийн нэрийг би дурьдахгүй. Хэрвээ та намайг таньж байгаа бол тэднийг ч бас таньж л байгаа байх.

3. Агуйн байршлыг би ХЭНД ч ямар ч ШАЛТГААН-тай байсан гэлээ би хэзээ ч ХЭЛЭХГҮЙ! Тийм болохоор та нар надаас битгий асуугаарай! Өөрөөсөө өөр хүмүүсийн амь амьдралыг би эрсдэлд оруулахыг хүсэхгүй байна. Харин энэхүү агуйг би Нууцлаг Агуй гэж нэрлэсэн юм. Гэхдээ жинхэнэ нэр нь бол БИШ шүү.

Магадгүй та бүгдийн зарим нэгэнд нь энэ бүхэн арай л хийсвэр юм шиг санагдаж байж болох юм. Би хүлээн зөвшөөрч байна. Хэрвээ энэ аяллыг хийгээгүй байсан бол би ч гэсэн та нарын нэгэн адил эргэлзэх л байлаа.

За ингээд энэхүү сайтыг би аль болох түргэн дуусгахыг бодно оо. Эхний нүүрэн дээрээс та бүхэн намайг хэзээ, хэдний өдөр тэмдэглэл нэмж оруулсныг шалгаж байх боломжтой.

Мөн энэхүү сайтыг хуулбарлахыг оролдсон хүмүүсээс өөрийгөө хамгаалахын тулд, энэ сайт дээрх бүх хуудаснууд, бүх текстүүд нь миний өөрийнх мөн бөгөөд зохиогчийн эрхээр хамгаалагдсан болохыг давхар хэлэх байна.

Тед.

3 comments:

  1. Sonirholtoi yum Can't wait part 2

    ReplyDelete
  2. Gvve chi mine esen mend bjee mend meltiigeel heheh shine onii mend Khusleen bujignuulaarai

    ReplyDelete
  3. Ashgui neg yum ta hurj ireh gej :)

    ReplyDelete